Há na contemporaneidade muitos modelos de educação escolar. Cada uma traz consigo sua concepção de educar. Ao contemplar o cenário educacional não tem sido raro constatar a realidade de crianças e de jovens bem preparados na perspectiva acadêmica, mas sem o saudável desenvolvimento físico ou emocional. Há também o inverso. Podem-se encontrar estudantes muito bem relacionados, mas com pouca ou nenhuma qualidade acadêmica. Tal realidade aponta para necessidade urgente de uma educação ampla, comprometida com o sujeito em sua integralidade.

Nesse contexto, encontra-se a proposta diferenciada da Educação Adventista. Por meio de diferentes atividades curriculares, dentro e fora da sala de aula, há intenções explicitas em contribuir com a formação de pessoas que evidenciem o desenvolvimento equilibrado de mente, do corpo, das relações, do corpo, das relações interpessoais, das emoções e também do espirito. Mas isso tem uma razão de ser: a educação adventista baseia sua ação

educativa em princípios bíblicos que apontam para a restauração da pessoa por inteiro.

Trata-se, portanto, de uma tarefa desafiadora, a qual exige permanente parceria entre a escola, a família e o estudante, de modo que todos dialoguem permanentemente, monitorem os processos e busquem os mesmos resultados.

Profª Dra. Selena Castelão Rivas
Pedagoga, Doutora em Educação
27 anos de trabalho na educação

Creating software tailored to my games development gaming is a world entertainment phenomenon. The global games market is currently valued at $137.9 billion, by 2021 it’s expected to be worth $180 billion (Source, Newzoo). The programme is delivered through Coursera, the world’s largest online learning platform, providing an interactive and immersive learning experience.

Some countries have US-imposed restrictions on accessing content for this course. See ‘How you study’ to find out more. It’s no surprise JavaScript continues to be a top language, as it powers the web applications we use every day.

I’m thinking I’m back you want a war or you want to just give me a gun everything’s got a price rusty, I guess. You stabbed price rusty, the Devil in the back how good to see you again.

Steve Jobs

See ‘How you study’ to find out more. It’s no surprise JavaScript continues to be a top language, as it powers the web applications we use every day. What’s impressive is the constant improvements to JavaScript that enable developers to continue to innovate and thrive in the web application world. All major front-end frameworks are written in JavaScript or a language that produces JavaScript to run. Usage of frameworks like Backbones.js are declining and being replaced by UI work done directly in Angular, React and Vue, while emerging tools.

Lopez has reportedly added to her real home in California

Lo managed to make it hers for $28 million. As the Bronx native acquires a new home in California, she is trying to sell a gated compound in the Golden State. The 17,000 square-foot Hidden Hills property with mountain views boasts nine bedrooms, including a master suite with private terrace and an entertainment wing, which includes a 20-seat theater, dance studio and recording studio. China’s youngest female billionaire has unloaded her triplex penthouse in Sydney.

The 17,000 square-foot Hidden Hills property with mountain views boasts nine bedrooms, includin. master suite with private terrace and an entertainment wing .

Following years of white-hot growth, luxury home prices in Sydney declined for the first time in years, slipping 1% between the second quarter and third quarter of 2018, according to the latest report from brokerage Knight Frank.The nearly 6,500-square-foot apartment has sweeping views.

The property, complete with a 30-seat screening room, a 100-seat amp hitheater and a swimming pond with sandy beach

She is trying to sell a gated compound in the Golden State. The 17,000-square-foot Hidden Hills property with mountain and city views boasts nine bedrooms, including a master suite with private terrace and an entertainment wing, which includes a 20-seat theater

• Struggling to sell one multi-million dollar home currently on the market
  • Lopez has reportedly added to her real estate holdings an eight-plus acre